like old times

Ikväll ska jag träffa mina favvisar Jonna & Amanda.
Varje dag i 3 år (förutom alla lov & allt skolkande) umgicks vi.. även utanför skolan också såklart.
Då blev det friskisdans & frukt i ugn med vit choklad. visst var det livet? gå på gymnasiet.. börja bli vuxen men kunde fortfarande fjanta runt . haha.. nu är det andra bullar! Amanda har köpt lägenhet i Kalmar & är nyförlovad med C och Jonna är nyförlovad med sitt C. Om ett år vaknas bröllop för dom båda. Så kul!

Ja, käre tid. Tiden går fort, stanna lite nu :)


"mina favorittjejer, äter frukost"

Love you!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihihi jag älskar den kommentaren! Bäst ever. Det är helt sant som du säger! Och jag kommer sakna dig så det knakar. Men ni måste verkligen lova att komma en helg och hälsa på mig. Jag har all plats i världen på mina 28 kvadde!



Love you!

2010-08-12 @ 23:54:31
URL: http://ammandda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0