välkommen Nova

FIIINELY! Inatt kom den till krabaten till världen, Nova ska hon heta.. sååå fint! Och stackars pappa som bara fått massa tjejer haha, 4 st! Nitlotter som J säger.

Passat Tuva några timmar nu när pappa varit på sjukhuset, tyvärr får inga syskon hälsa på pga svininflensan så jag och mina systrar får vänta ett tag till!

För övrigt så åkte jag på ursinvägsinfektion igår, jag hatar det (är inte första gången) så fick åka in till jourcetralen igår kväll och efter det drog jag med mig J till gränna för att hämta en bok sen var det sängen.. ingen bra dag :(

Nu resten av dagen är det plugg som står på schemat, läsa läsa läsa.. snaaark! Det är ju tråkigt, fast börjar vänja mig en aning nu så snart kanske jag tycker det är kul.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hörde, fyyyy vad roligt!!! :D Grattisgrattisgrattis!! Och USCH vad jobbigt med urinvägsinfektion.. det är typ det värsta som finns ju! Hoppas du blir bättre snart då. Miss you like crazy!

2009-09-07 @ 18:15:58
URL: http://ammandda.blogg.se/
Postat av: sandra

Grattis igen! Vilken sötnos du hade på bild där, ta vara på tiden när de är så små, de växer så snabbt! Jag blir chockad varje gång jag inte kan lyfta min lillebror länge (han är 9år nu!) och fattar inte när han växte ifrån att vara bebis till att bli stoor! :) KRAM!

2009-09-08 @ 21:18:58
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0