söndag igen..

Hej bloggen!

Igår kväll kollade jag på klara & carro när dom dansade, kul jul. Och på den andra föreställningen fick jag sällskap av Daniel, mycket trevligt :) Sen vidare mot lörda live, när jag kom dit kom jag på att jag inte ätit mer än frukost på hela dagen? och var svinhungrig.. oturligt kunde man inte köpa så som en ynka liten macka där, så jag hälsade på alla nära & kära sen beslöt jag mig för att köpa med mig en sallad hem o äta den tsm med en film. Slockande lite innan 23, super skönt!

Idag vaknade jag 08:30 av mig själv, åkte till maxi & köpte mjöl sen bjöd jag mormor & morfar på nybakta scones vid 09:00 (vilket uppskattades) sen vid 10:00 på med regnkläderna för en powertwalk runt munkis med Natti =)




Kolla vad fint jag fixade imorse o scones blev super mumsiga!

Nu är klockan är bara 12:30 har redan hunnit massa o har hela dagen framför mig.



till det blir det klementiner, har redan ätit 4 st haha..

 
Och en kopp med "himlagott"

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0