det är dags för..

F R E D A G S M Y S

yes it is!

Efter några timmars plugg blev det som sagt en härligt puls pass. Sen letade jag förbrilt ihjäl mig efter en "mellanjacka" o kontanterade att det finns två sorter att välja på; antingen den omtalade flisjackan i alla dess modellar som dessutom alla har, soo tired of it. Sen den typiska dunjackan med päls i kragen. Så tråkiga o faller mig inte alls i smaken. Ångrar nu att jag inte köpte den coolaste, snyggaste jackan på Bikbok för ett par månader sen som passar min stil o som jag kan ha till allt. Lätt o vara efterklok!

Ikväll hade jag tänkt att gå till kyrkan, fredag 20 i pingst. Men efter allt jackletande, bil-lös väntade i rusk o regn på buss o alltmänt trött o dåligt humör, bestämde jag mig för att ha en myskväll istället. Och myskväll innebär;
IDOL o GODIS.

Ska strax åka o hämta syster i bankeryd hos hennes boyfriend sen hem o bara myyyyysa. Inte tänka på morgondagen, utan bara njuta.. det är så man ska leva!



HA EN MYSIG KVÄLL!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så galet söt Emelie! =)

2009-10-16 @ 21:12:46
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0