kul kväll på maxi

Har alltid lika roligt när jag är med johanna o karro..  o ikväll hände det en extra kul grej!

Vi står i kön på Maxi o ska inhandla cola, choklad o chips vi kände oss värda då vi tidigare inne i affären sett två hotties.. när vi står i kön ser vi att de två killarna står en bit bort o "väntar" eller dom står o kollar o småflinar lite åt vårt håll iaf..

Karro: alltså jag tkr både va snygga!!
Jag: hum(kollar efter..) ja det gjorde dom ju faktiskt, nu gillar jag nog den blonda bättre..
Karro: haha, vad diskret du är när du kollar efter...
(fniss fniss fniss)
Jag: jomen jag vet inte hur man gör? jag har ju bara varit singel i 1 månad...
Karro: haha, men varför kollar dom hit hela tiden?!
Jag: jag vet inte? väntar dom på sina flickvänner kanske?
Karro: det ser ju ut som dom väntar på oss :S ??

När vi då stått i kön i ca 5 min o haft denna diskussion ser vi att killarna börjar närma sig vår kassa, men dom väntade inte på oss o inte på några flickvänner heller UTAN de väntade på sin tredje kompis som stod precis framför oss i kön.............

GAPSKRATT!


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA!

2009-11-16 @ 23:35:05
URL: http://ammandda.blogg.se/
Postat av: JeY

haha..kul vare!

2009-11-17 @ 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0