äntligen fredag, eller?

Godmorgon!

Vet ni vad det värsta jag vet är när man vaknar? jo att man kollar i spegeln o ser att det ploppat upp små himla finnar! Visst, det är inga mega haha.. men ni vet såna där små man stör sig på.. Dom var ju inte där igår? hur sjutton kan dom bara ploppa upp sådär fort.. aja, veckan väntar ju så kan vara ett tecken! haha.. då vet ni det också!

Ska strax äta lite frukost, blir grov macka med en kopp te till det. Sen ska jag bege mig till min kära skola, ska träffa johanna iaf o plugga inför tentan..karro kanske dyker upp också. Sen hade jag tänkt att sitta kvar där i eftermiddag o plugga.. hemma finns det föör mycket annat som lockar.

Men "äntligen fredag" känslan har jag inte tyvärr, för jag vet vad min helg kommer bestå av.. p l u g g
mindre skoj, men jag har valt det själv..

Have a very niiiice day cupcakes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0