ångest

Det vaknade jag med idag kan jag säga..

har inte pluggat så mycket som 5 minuter de senaste veckorna
.. o nu har man häcken full!!! Så idag ska jag försöka göra något slags plugschema så jag får den där himla barn & ungdomspsykologin utläst (på 500 s) sen har man en fältuppgift man ska fixa klart tsm med sin studiegrupp också + plugg till tentan.. YES!

Nu ska jag iaf ta mig ett bad, då brukar man känna sig piggare. Sen kanke jag hinner läsa någon sida i boken innan jag ska GÅ till skolan.. ca 4 km kanske så blir lagom! Efter det skola 13-16:30 sen ska jag hem o läsa o ikväll ska jag leka med Klara.


En bild till alla som är sugna på cupcakes! haha..(brist på nya bilder..)

För övrigt dunkar jag idag:
Lady GaGa - Bad romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0