mys hos tillis

Igår kväll vid åtta tiden åkte jag till min brud, vi kollade på sällskapsresan och unnade oss godis och cola, det är ju livet!
Imorse blev jag väckt av tillan som var galen och glad och ville ut i det fina vädret. Det blev en promme i mina rosa mjukis sen har vi lagat tacos och haft det trevligt som alltid.

Nu sitter jag här, funderar starkt på att tvätta av mig sminket och gå ut och lägga mig i våra otroligt sköna solstolar en stund innan jag ska gå och hämta min bror på dagis, känner att lite färg på min kritvita kropp inte skullle skada..


tillan hjärtat


Kommentarer
Postat av: Ottilia

det var väll ingen ful blogg? det finns ju tusen gånger värre. fortsätt att blogga. det är kul! DU Ä*R BÄST. I love you

2009-04-29 @ 16:02:04
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0