10 år!

I går var det 10 år sedan jag & Jakob gick på vår första dejt. 10 år- helt crazy bananas!

 När Jakob kom hem från jobbet vid 19 tiden hade jag gjort mysigt här hemma. Tänt massa ljus, dukat fint, Håkan ur högtalarna & läppstift på läpparna. Till middag hade jag lagat enchiladas med kyckling. Pimplade bubbel som förr (alkoholfritt för mig såklart...) & pratade om första dejten. Så mysigt & speciellt på många sätt. Efterrätt blev det också såklart- Gino med glass. Mums! 



15 år, sommaren 2006. 25 år, vår bröllopsdag, 29 augusti 2015. Ärtan i magen, BF 20 juli 2016. 

Livet är coolt! Nästa år firar vi inte årsdagen ensamma i alla fall, då har vi en liten goding som troligtvis redan hunnit fylla 7 månader. Japp, crazy bananas. 

Ikväll fortsätter firandet med tapas på pinchos. För det är idag (19 feb) som vi blev tillsammans. Det var så mycket enklare förr, en dejt sen körde man! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0