sick...

Dag 17.
 
Fick vara hemma från VFU:n idag. Jag är bättre men är fortfarande inte helt hundra. Vaknade mitt i natten av att jag frös något fruktansvärt mycket. Letade fram tjockstrumpor, pyjamasbyxor & la överkastet över mig. Kunde tillslut somna om när jag återfått värmen. 
 
Nu gör jag mest inget alls. Finns inte så hemskt mycket att göra när man är sjuk. Ätit lite finncrisp till frukost och inväntar städerskan. De städar rummen varje tisdag & det behövs verkligen. Jag har Judiths hårddisk jämte mig så tänkte sätta på en film om en stund för att inte ha det allt för långtråkigt. Blir nog även ett varmt bad lite senare...
 
 
I lördags hade jag det såhär gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0