handla mat...

Okej, klockan är tio & jag & J har redan hunnit storhandla på Coop. Man har fått in en rutin på vad man ska handla nu. Fläskfilé, köttfärs, grädde, creame fraiche, storpack ägg, bacon, HALLON, avokado, nötter och fisk, Typ så ser det ut varje gång! Jakob går ju inte efter LCHF så medans jag slänger i massa grädde i vagnen kommer han med pasta paket & pommes, men det bästa av allt är att jag inte ens vill ha det!

Har slängt i mig lite frulle nu. Måste bli bättre på det. Idag fick det bli några bacon & en kopp te. Tog några nötter med, mumma. Idag blir det hemtenta skrivande hela dagen lång, med lite små pauser ;) Ikväll ska jag och min Amanda springa runt munkis sen lite kvällsmat hemma hos mig. Så ser min dag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0