lägenhets-lycklig

Idag fick jag nycklarna.. sån obeskrivlig känsla! lycka & vemodigt.
Imorgon kommer dom & målar lägenheten vit medans jag är i skolan..de blir förhoppningsvis klara på fredag så jag kan montera ihop alla möbler(eller kanske inte jag..haha) samt flytta över alla mina saker på lördag... kanske blir det första natten där då. Vi får se!




Lite prylar jag vill ha(SKA ha..)


Bakform, Åhlens




Dixie-kakburk, Iems (min kompis tillan har en likadan, har snott lite inspiration av henne)




Flamingo i glas, Åhlens


Ljusstake(vill ha i tre olika storlekar), IKEA

..sen vill jag ha myyycket, myyyycket mer!!! Det kommer bli en riktig tjej lägenhet, rosa & romantiskt!Slipper jag massa män springades där också!

Just nu kan jag inte vänta tills allt blir klart! Då lovar jag er att det kommer ut bilder så ni får se hur mysigt jag har det, hihi. åhhh. crazy babe!

Nu är klockan för mycket igen. Skola 8-16 imorgon.
Time for some sleep.
v


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Älskar dig. Grattis till lägenheten.

2010-09-15 @ 23:50:32
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0