rosa soppåsar & regn

Hej alla fina vänner!
Idag skulle jag vara sådär duktig, så jag ställde klockan på 06:30 för att ta en powerwalk runt munken innan skolan.. men jag har visst missat att vi har gjort slut med sommaren för det var verkligen kålmörkt ute typ, som rena natten.. och då vågade jag ju inte gå där ensam.. somnade om till kl.08 istället, ganska skönt!

Hade musik i skolan idag, det är verkligen så kul! Slippa tänka på all matematikinlärning för ett tag.. efter det pluggade jag lite med Akni sen kom mormor förbi. Hon hade med sig rosa soppåsar till mig, hur lyxigt är inte det? sååå jag! Efter det tog vi oss en snabb visit till IKEA, hem fick jag med mig en konservöppnare, 200 värmeljus & 2 st flätade korgar att lägga mössor och halsdukar i nu när det börjar bli så sjukt kallt.


Mina fina rosa "avfallspåsar" ;)


Vita flätade korgar från IKEA (fick också av mormor, hon är så fin!)

Nu ska jag göra lite mellanmål, sen blir det plugg! Ikväll är jag sugen på att gå runt sjön eller träna..får se vad klockan blir!

Hoppas ni mår bra :)
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag fick också avfallspåsar av min mormor!

2010-10-20 @ 18:54:47
URL: http://ammandda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0