längtar mig bort..

till en alldeles egen lägenhet! Har varit sugen på det länge men kommer alltid fram till att det mest ekonomiska är att bo hemma medans jag pluggar och SPARA.. spara, spara... suck!

Men tänkte ge er lite inspiration till hemmet idag, efter 3 år på expo har man en förkärlek till inredning & allt vad det innebär..

Dem omtalade dixie plåtburkarna, är nog inte ensam om att stört gilla dem & jag har inte en endaste.. men när jag & mamma var inne på iems häromdagen bestämde jag mig för att börja samla.. sjukt kul att ha när man sedan flyttar!

Bilderna nedan kommer från Dixies hemsida!

                             tjejgrejer


                               tepåsar


                                Kakao



                   Spagetti


                          tvättmedel


                                ljus

Jag blir helt kär!

Och så lite ljuslyktor..







            anslagstavla


              nyckelskåp


                dörrmatta


Blir ni också lite sugna på att flytta eller fixa & dona hemma nu ? I hope :D
Nu ska jag läsa engelska & ikväll blir det träning med Cyrr!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0