day before..

Skolan idag gick fort & smärtfritt.. slutade 11:30, wonderfuuul!

Då mötte jag upp min kära mormor för lite kvalle-tid.. vi lunchade på Jensens, vilket var ett tag sen... mums! min sista "feta" måltid, efter operationen kommer jag inte kunna äta riktigt som jag vill.. sen efter det umgicks vi lite, jag shoppade lite tröstsaker som mental uppladdning inför morgondagen!


 

ska inte göra nånting mer idag, dock lite engelska annars inget.. känner för att bara vara hemma & mysa med mig själv..

Men vi hörs senare igen, ett sista inlägg innan jag läggs in!

Kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska tänka på dig!! Kram.

2010-02-04 @ 15:25:31
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Mary

Varför skriver du "min sista "feta" måltid"? Jag har gjort exakt samma operation som dig och hade problem i flera år. Innan operationen kunde jag i stort sett inte äta något fett på grund av att jag då fick anfall, medan jag efter operationen har kunnat äta obehindrat, fett eller ej. Visst, det dröjde väl ett tag innan matlusten kom tillbaka, men när den väl gjorde det är det en väsentlig skillnad. Så om du kunde äta fet mat MED en gallblåsa, borde du kunna äta ännu mer fet mat UTAN en. Så har det varit för alla jag känner med samma problem, så min fråga till dig är vad du egentligen har för problem om det nu är så att dina feta matvanor nu är över EFTER operationen?



Hoppas att allt gick bra förresten! :)

2010-02-08 @ 22:32:43
Postat av: emmi

solo is the shit!

2010-02-11 @ 20:35:53
URL: http://lineless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0