ta vara på dagen..

Sov riktigt skönt inatt även fast drömmar med onda känslor spökade..

Idag tycker jag det känns mer som en lördag än en söndag? (kände tvärtom igår) haha.. Och i fredags tyckte jag det kändes som en onsdag! jag är knas

Snart ska jag slänga mig i duschem, fixa mig lite hade jag tänkt.. (gick i mysbyxor hela dagen igår..) sen har jag inte jätte mycket inplanerat.. jag ska i alla fall åka o städa senare, sen ut o gå med johanna tror jag om hon mår bra idag vill säga haha.. sen hade jag tänkt att PLUGGA..bra va? känner att skolan springer ifatt mig nu just inför tentan som snart är här, vore sjukt gott o fixa den också!

Ha en riktig bra dag o ta vara på den!

som jag brukar säga, Live your life today cause tomorrow it can be to late

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0