mysdag med t

Hej hej i regn o rusk!

Det är verkligen inget kul väder ute, kallt o regnit är vad det är.. boooring!

Pluggade en stund imorse sen åkte jag till tillan, vi tog en promenad ner till bibblan där jag lånade 2 böcker till nästa kurs.. sen efter det tog vi en lång lunch + fika på Kaffebönan.. myyysigt!! Blev stan en sväng också, men regnet håller borta shopping suget..vilket iof är bra!

Nu ikväll blir det plugg o sen tror jag det blir träning vid 20:00..har inte blivit mycket sånt när det varit så mycket i skolan men får bli ändring på det nu! :)


man vill bara äta upp henne, mums!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

jag var helt lycklig när jag åkte till jobbet. Fy vad mysigt det var igår. Jag har så kul med dig. HAHAHA.

2009-11-26 @ 10:54:31
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack så mycket :D

2009-11-26 @ 11:18:36
URL: http://ohrstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0