jag är inte rik som ett troll..

Vad härligt att det är fredag, eller vad säger ni? solen lyser ju!

När jag vaknade idag blev jag överlycklig att jag inte drabbats av varken, huvudvärk, frossa eller feber. Klädde på mig o gick till skolan o från ingenstans börjar jag må sjukt dåligt..Mina kära studiekamrater som såg på mig att jag verkligen inte mådde bra bad mig att gå hem o lägga mig isället..dom är great!

När jag går mot bussen så kommer jag på att pengarna på mitt busskort är slut måste därför ta ut pengar.. men det visade sig att pengarna var slut där med.. W H A T? chockad som jag alltid blir börjar jag traska hemåt istället.. o på hemvägen kommer jag på att det inte är så konstigt då jag bara drar kortet jämt o ständigt utan någon tanke på att kanske spara eller att pengarna kanske faktiskt tar snart, haha.. o det är ANDRA gången den här månaden som mina money är borta med vinden..

Annars är jag ganska sparsam, lön, studiebidrag från skolan o papps kommer direkt till mitt sparkonto så då brukar jag flytta över hur mkt pengar jag behöver för månaden för då gör jag aldrig gör slut på alla mina pengar. Har varit duktig o sparat minst 1.5 varje månad sen jag började på hlk iaf. Det är väl bra?

Aja, långt inlägg men behövde skriva av mig.. har inte riktigt varit min dag ännu. Nu sitter jag hos mormor, hon har tröstat mig med julmust o choklad o nu lagar hon mat också.. hennes egna italienska köttfärssås men pasta o färsk riven permesan ost.. yummie!!

Mormor, hon är bra att ha hon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0