glad som en pepparkaka

Som jag nämnt tidigare i bloggen är jag riktigt sugen på att åka iväg o läsa någonstans. Och har sett fram emot ett infoarmationsmöte om utlandsstudier under ett tag nu, sen tidigare ikväll fick jag panik o fick för mig att det är imorgon o då skulle det vara försent att anmäla sig..men så skickade jag iväg ett mejl till hon som har hand om det o det var på onsdag :D jag blev jätte glad!! hihi.. Karro ska hänga med också o hoppas hon blir allt mer o mer sugen! USA är vääldigt lockande.. men vi får se :)

Har precis kollat på Ullared, haha det är underhållning på hög nivå! Så ikväll bestämde jag, cyrr, karro o johanna att vi drar dit o julshoppar nästa onsdag:D ska bli jätte mys hahaha..

Man kanske ska fråga efter en autograf?

han är för härlig tycker jag! snodde bilden från google.


Och vet ni? Nästa helg ska min lillasyster Nova döpas o har världens dukigaste o snällaste mammy som gjort ett supergulligt halsband till henne..

ett jätte sött hjärna så är det ett N i mitten.. fint va ?:D

Hörs imorgon.

Pussis




Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill då bara säga en sak om Ullared eller Morgan. Och det är att han inte jobbar i själva butiken utan han jobbar på ett lager lite utanför Ullared! Så han är bara i butiken ibland! :P



Och så är det sjukt mycket folk i Ullared nu innan jul! :P

2009-12-07 @ 11:47:09
URL: http://charlottaericsson.blogg.se/
Postat av: micke

Morgan är kung!

2009-12-22 @ 23:32:09
URL: http://mikejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0