födelsedags firande

Idag fyller min kära mormor 58 år o det firar vi för fullt här hemma nu med grillning :D haha.. Mats har stått ute i mörkret med pannlampa o grillat kött o kyckling, till det blev det jätte god pasta sallad o goda kalla såser..yummie!!





Det här kortet fixade jag ihop till mormor idag, hon blev super glad.. hihi fint va?


Snart blir det varmfruktsallad o kaffe (jag har ju börjat små dricka det om jag inte sagt det..vuxet!) sen ska jag o min syster kolla på Dagboken igen, hon hade inte sett den. Så lär släppa en massa tårar igen..

Hoppas ni får en supermysig lördag kväll! Det har jag, o har till o med någon jag kan mysa med <3

Bild: julafton 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0