hårdstart

Hårdstart i skolan skulle man väl lungt kunna säga! Fick ytterligare en inlämningsuppgift till på fredag, blir inte mkt fritid den här veckan! Har kommit en liten bit i alla fall, sen blir det att åka & städa..skippade det igår. Efter det ska jag låna mormors kontor & sitta där & plugga lite ikväll. Får ta med mitt tenta te som jag fick av Klara & comp. i födelsedags present och lite godis sen ska jag väl klara kvällen. Tkr det går så mkt bättre att plugga & fokusera när det inte är så mkt ljud & rörelse runt omkring + att det ligger 2 minuter härifrån med bil så är toppen! :) min mormor är toppen!

nu var pluggpausen slut.. -för längesen! buhu


bästa veckan! Janina . Johanna. Evelina & Jag.

Kommentarer
Postat av: Klara

Du är grym!

2009-09-01 @ 17:05:16
URL: http://claarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0