Vårt bröllop

Hej!
 
Det skrivs inte allför flitigt i denna blogg men idag tänkte jag berätta lite om vårt bröllop samt visa er ett dagsplock av alla fina bilder. Vi fick nämligen över 1000 (!) av vår fantastiska fotograf häromdagen. 
 
Hoppas att någon kan bli inspirerad!
 
 
Vi startade dagen med en mysig champagnefrukost hemma hos en av mina tärnor där vi kvällen innan hade haft "sista-kvällen-mys". Jag fick dock inte i mig mer än en kopp kaffe & ett glas bubbel. Mycket fjärilar i magen! Därefter begav vi oss till ALLTID:Salong där vi skulle vara hela morgonen/förmiddagen & bli iordninggjorda.
 
 
 
 
 
När vi var färdiga på salongen åkte vi till TBG Taberg där första mötet skulle ske. Jakob hade inte fått se varken klänning, hår eller smink innan. Jag gråter när jag skriver nu, för det var det finaste ögonblicket för mig på hela dagen. Så mycket kärlek....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi var färdigfotograferade började det pirra rejält igen. Svimma höll jag också på att göra så 1 timma innan vigseln fick Jakob springa in på Coop & handla banan & dextro som jag blev itvingad. Det var nog bra, hehe...
 
Nu kommer lite mingelbilder & bilder från vigseln. Innan vigseln hade vi nämligen photobooth, bubbel och annat smått & gott. Uppskattades av gästerna har vi fått höra i efterhand. Hett tips till blivande brudpar! 
 
Alla risbilder är i för stort format så de går inte alla ladda upp, så himla tråkigt! För de är suuuuuperhärliga!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var i en lada ute på "landet" på både vigseln & festen. Ladan hade vi dekorerat själva. Vi blev så nöjda! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VÄRLDENS BÄSTA DAG!
29.05.2015
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fantastiska Bilder!
Får man fråga var ni hyrde stolsöverdragen?
Mvh Emma

2016-03-08 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0