våren är kommen

Sicken go helg jag haft!
 
I fredags hade jag & J myskväll. Lördagen började som vanligt med tidig träning. Därefter handlade jag färska blommor att pryda lägenheten med. Gick en sväng på stan. Fikade med Karin och Linnea på condeco (yum yum yum) & sen avslutade vi dagen med mat, gotte & mellomys hemma hos mig.
 
 
Nytt marmorhus från Fabriken fick följa med hem igår.
 
  
 
Idag vaknade jag ordentligt utvilad men en aning krasslig. Huvudvärk, illmående & halsont. Bläk, somnade om ett par timmar men det har inte riktigt viljat ge sig. Fick ställa in dagens träningspass men var bara tvungen att ta mig runt munksjön & låta vårsolen värma ansiktet lite. Insåg gensast att vinterjackan får slängas i garderoben. Vilket innebär att en ny vårjacka måste inhandlas. Tips på några snygga? 
 
Nu har jag en mysig stund i soffan. Matlusten har inte varit på topp så fick bli fruksallad, lite russin, mandlar samt en god kopp chailatte till kvällsmat. Det var smaskens! Om 2 timmar kommer J hem, han har varit iväg på hockey hela helgen. Längtar efter att få ge honom en stor kram!
 
 
 
KRAM!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0