Hej igen!

I'm back!
 
Nu har jag äntligen sommarlov, med start i torsdags och 7 och en halv vecka framåt.
Firade midsommar i Göteborg tillsammans med familjen, Liseberg och massa mys. 
 
Måndag och jag ska inte jobba. Det känns jättekonstigt! Det kändes både skönt och jobbigt på något sätt att gå på semester. Det har varit ett tufft år och man har kämpat mycket. Dags att vila upp sig så man kan ge 100% i augusti igen. Ser fram emot ett nytt jobbår, men nu ska jag njuta!!!
 
Så nu har jag även tid för min lilla blogg igen. Jag gillar att skriva i den, tråkigt att jag inte hinner med när jag jobbar. Men i sommar kommer det att bli en hel del, hoppas ni vill titta in. Just nu öser regnet ner utanför, har gosat ner mig i soffan med pyjamasen på och en go filt. Frukostmänniska är jag ju inte, men vattenmelon och en kopp gott te slinker alltid ner. Mysigt! 
 
 
Idag finns inga mer planer än att träna i eftermiddag med Kakan och syrran.
Hoppar ni får en fin dag!
 
Emelie
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - Stjärnflocka

Sommarlov och bloggtid är underbart! :)
Här packas det för att åka till havet några dagar.
Kram Malin

2014-06-23 @ 11:33:45
URL: http://www.stjarnflocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0