Barcelona here we come

Hej!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Helgen har varit superbra! I fredags blev det mat och drinkar med Charlotte. Vi gjorde hemmagjord Sangria och daquIri. Mums! 
 
 
 
 
Igår var vi barnvakt åt Kalle. Det blev minst sagt en helgdag med Gränna, minigolf, glass, polkagrisar, kvällsdopp, spel, film, pizza och fotboll. En trött storasyrra somnade i soffan vid 21.00, haha.
 
 
 
Idag har jag varit igång hela dagen med att tvätta och packa. Nu sitter jag i soffan och n j u t e r av ett glas rosé, oxfilén är i ugnen och kvällssolen utanför är underbar. Det är semester! Imorgon åker jag och Charlotte till Barcelona i 10 dagar. Uppdaterar med en massa bilder när jag kommer hem!
 
 
 
Ha det fint här hemma darlings! 
Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0