strandbaden

Imorgon åker jag & J till Strandbaden i Falkenberg. Någon som har varit där? vi har hört mycker gott om det så vi ser fram emot det väldigt mycket. J är iväg med hockeyn på alla hjärtans dag så vi får fira med lite spa dagen innan och med en god hotellfrukost på morgonen innan vi åker hemåt.
 
Firar ni alla hjärtans dag? eller tycker ni det är överskattat? jag föredrar att "fira" kärlekens dag alla dagar i veckan men tycker ändå att det är mysigt att det finns en sådan dag. Att fira med sin kärlek, sina vänner, barn eller vad det nu kan vara. Mer kärlek åt folket!
 
Bilder lånade från strandenbaden.se 

Kommentarer
Postat av: Malin - stjärnflocka

Åh, s mycket fint här inne :)
Jag håller med dig om att kärleken ska firas varje dag, men alla hjärtans dag går jag in för helhjärtat 😉 ha det underbart i Falkenberg nu!
Kram Malin

2014-02-12 @ 14:47:59
URL: http://www.stjarnflocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0