I'M BACK.

Kan man tänka sig.. att när jag kikar in på bloggen 6 månader senare, har jag fått några ynka kommentarer om att jag borde börja blogga igen. 
 
Grejen med mig är att jag alltid får ett sug att börja skriva så fort jag är ledig. Så nu idag, första dagen på sportlovet bestämde jag mig för att börja blogga igen. Jag ska verkligen ge det en chans. Det får blir som det blir och ni får ta det för var det är. Om det nu är någon som vill kika in & titta till mig..
 
Idag har jag haft en riktigt bra måndag. Sovmorgon. En runda på stan med bror & syster. Det blev även en lunch på Chili Thai & efter det hamnade jag i soffan med en tidning.
 
Nu har jag precis svettats på NW med syrran. CX & Bodyattack fick det bli idag. Har jag sagt att jag älskar att träna? ja, det vet ni ju. Det enda jag tjötar om..
 
Nähä..soffan kallar på mig! 
 
Herrå!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kuuuuuul!!! :-)

2014-02-10 @ 21:12:58
URL: http://Jagklararmigalltid.blogg.se
Postat av: Malin - stjärnflocka

Låter som en härlig dag! Har också varit på stan en sväng och tidning blev det också :) iform här!
Kram Malin

2014-02-10 @ 21:19:19
URL: http://www.stjarnflocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0