Thankful

Jag hade en riktigt bra första dag på jobbet! Underbart! Efter det tog jag mig en PW runt sjön med skön musik i lurarna. 
 
Ikväll har Jakob firat mig lite eftersom han åker till Schweiz imorgon, på min födelsedag. Mindre kul! Men vi har en jättemysig kväll och jag har fått god mat, tårta och fina presenter.
Mintgrönt och detta mönster är favoritkombon just nu! 
 
Fullkomligt ä l s k a r spegeln. Ska hamna på väggen senare.
 
Träningsskor (har ett gäng nu hehe)
 
och... MASSAGE! Den ska jag spara till en mörk dag i höst/vinter!
 
 
 
MUMS med räkor och min favorittårtbit, prinsesstårta! 
 
 
Han är allt helt underbar min blivande man! Är så otroligt tacksam och lycklig över att få spendera resten av mitt liv med den snällaste mannen i hela världen.
 
/lycklig tjej.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - stjärnflocka

Åh så fina presenter!!!
Älskar spegeln :)
Kram malin

2014-08-14 @ 18:34:14
URL: http://www.stjarnflocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0