svar!

Fick en kommentar som jag skulle vilja svara på!
 
"Så du äter alltså ett ordentligt mål mat om dagen och det är din kvällsmat? Lunch äter du bara för att du i princip "måste" för att du ska va en god förebild.. Låter som du lever på luft men på helgerna kan du "unna" dig en frukost ??!"
 
 
Svar: Vill först bara klargöra en sak, jag lever absolut inte på luft. Kvällsmaten blir mer "redig" eftersom skollunchen inte alltid är kanongod. Lunch i skolan äter jag inte alls bara för jag "måste", däremot lite kolhydrater, i princip för jag "måste"..vill inte sända ut fel signaler till eleverna. Dem är än så länge barn & behöver äta kolhydrater, det behöver inte jag. Det handlar inte om att unna mig frukost, jag tycker helt enkelt inte om frukost. Har aldrig gjort. Jag äter om jag är hungrig eller en tidig lunch. Däremot unnar jag mig godis på helgen! 
 
Hoppas jag förtydligade det lite bättre nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0