måndagochfredag

Hej goding!
 
Jag tycker det är mest måndag & fredag hela tiden. Imorgon är det måndag igeeen, jisses vad tiden går.
 
Jag har haft en mysig helg! I fredags blev det pump efter jobbet & på kvällen mys med kakan, J och Victor. Igår blev det träning på morgonen som vanligt, tvättade (mindre kul) & kollade på film med hjärtat. Har ni inte sett The Impossible, se den! Den är gripande, inte ett öga torrt. Sen på kvällen blev det mat & mellomys hos familjen. 
 
Älskar familjens uterum, mysigt att kunna sitta där året om.
 
Idag åkte jag, J & sis på en liten utflykt till Lager 157. Hittade inte så mycket men lite, kanske kan visa sen!
 
 
Nu ska jag dra på mig träningskläderna & gå & köra 30 min CX. Pefekt söndagsträning!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0