Hej på dig!

Sommarlov!
 
Nu har jag äntligen gått på sommarlov!!!! = Massor av tid över till annat! Bloggen har blivit totalt bortglömd meeen jag tänker såhär att nu i sommar kommer jag säkert hitta massa inspiration & tid till att blogga. Det är ju så kul att ha en blogg, gå tillbaka & titta..som en dagbok!
 
 
 
Jag har bland annat hunnit med en fantastisk midsommarhelg i Smögen! 
 
Jag har gått på jobbintervju, blivit erbjuden en tjänst som klasslärare i en 5:a & i samma veva blev jag erbjuden en fast tjänst på 100% på skolan jag jobbade på i våras..det blev inget svårt val tillslut...så jäkla gött!!! Så jag blir kvar i Vaggeryd..forever! ;) i höst ska jag jobba i 3:or!
 
Jag har gjort en träningskalender för i sommar ska jag bannemig träna tills jag stupar..blivit lite väl mycket fredagsfika på jobbet! Nu har jag min chans att bli riktigt fit, eller? 
 
I helgen åker jag & tjejerna till Julia i Göteborg, massa mys! 
 
Nästa helg blir det Side en vecka med familjen & J. Hur fint? massor att se fram emot!
 
 
Hörs senare då? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varifrån kommer din fjärilsklänning? :)

2013-07-02 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0