work that ass off!

Nu har jag prickat av punkterna på listan utan träning, som det snart är dags för!
 
Hann till & med kika på två avsnitt av The Kardashians & somna till i 20 min. Vardagslyx & jag njuter till fullo. Imorgon börjar allvaret. Eller då ska jag på mitt första personalmöte! 
 
Nu ska jag strax traska till NW för att döda lite kalorier på crossen & sen köra ett svettigt CX pass. Gissa om jag känner i rumpen efter pumpen igår? blev ju sisådär med träningen förra veckan i och med anställningsintervjuer, opponering, examen & firande. En helt klart godkänd anledning, men att det kändes efter pumpen kan jag ju tala om.
 
Jag har en bra pepplåt till er om ni verkligen inte är sugna på att träna:
LMFAO- Put That Ass To Work
 
 
Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: jey

just nu är jag på fågelforsskolan men jag kommer vara på olika skolor i hela skillingaryd/vaggeryd. På din skola med tror jag..eller är du på hjortsjöskolan? :)

2013-01-21 @ 20:06:36
URL: http://livetenligtjey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0