viktiga dagar!

Vill börja med att säga, TACK Linnea för dina underbara ord. Du fick ögonen att vattnas på mig såhär på morgonkvisten. Hela jag blir lycklig när jag får höra att jag inspipirerar andra, det är såklart en tanke med min blogg men ändå tror man inte det är sant. Tack för du förgyllde min dag kära du!
 
Här hinner jag egentligen inte sitta men jag behöver få skriva av mig. Jag konstaterade att jag har tre väldigt viktiga dagar framför mig & nerverna börjar ta över. Idag/snart/nu är det dags för min sista examination för utbildningen, opponering! Kan nog gå hur som helst. Imorgonbitti ska jag på mitt livs första jobbintervju, hur läskigt? på fredagen tar jag EXAMEN!
 
Önska mig lycka till men jag kommer inte säga tack för det betyder otur! ;)
 
Ignorera min blekhet, men bättre än solarium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0