the day

Examensdagen!
 
En dag fylld av lycka & jag minns allt som ett enda stort rosa moln! Vi började som sagt med champagnefrulle hemma hos mig. Jag, Kakan, bästa hockeymorsan & Sandra. Vilka mysiga tjejer alltså. Vi skålade med champagne såklart, åt god frukost & lipade lite. 

 
Fick så fina presenter & blommor! P.S. Klädkok på frukosten var mjukis, hihi. Jag sprang inte runt i rosa mjukis på examensdagen sen, om någon undrade det. 
 
 
 
Bästis! 
 
 
 
 
Mingel i skolan, vemodigt att gå in genom högskolans dörrar för sista gången...
 
Efter cermonin i kyrkan var det dags att göra sig partyfin inför kvällens party! 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken kväll! Vilken dag! Jag finner inga ord, nu är jag lärare! På riktigt. 
 
KRAM!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Svenningson

hahahhaa jag dör! på ena bilden klämmer jag Sandra på tutten, den andra balansera jag en flaska på min egna!! woho!!!!!

2013-01-20 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0