PROUD

Nu undrar ju alla hur det gick för mig idag, eller? ;) heheh..
 
När jag satt i bilen påväg till anställningsintervjun höll jag på att kissa på mig. SÅ himla nervös! Vad ska dem fråga? vad ska jag svara? hur ska jag sitta? hur mycket ska jag le? hur allvarlig ska jag vara? tonläge på rösten? etc. Ja, jag tänkte nog på allt. När jag kom dit blev jag bemött av en väldigt trevlig & ung rektor. Klassläraren som hade klassen nu var också med, en väldigt avslappnad stämning. Och jag var lugn som en filbunke, jag som hade stirrat upp mig så för jag skulle få blackout & inte kunna säga nåt pratade på som bara den & besvarade frågorna. Nu vet jag ju inte om jag kommer få jobbet, antar att jag troligtvis får reda på det imorgon. Men hur som, är jag stolt över mig själv! Jag fick komma på intervju & jag gjorde mitt bästa & känner mig nöjd. Framförallt var jag mig själv till 100% & jag hoppas dem kände det.
 
 
 
Nu är det snart dags för hockey med mina favoritkillar! Jakob & lillbrosan!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Va du 100% kände dom det garanterat, hoppas på ett positivt Fredags besked nu då.

Blogg.inspo.nu

2013-01-18 @ 02:47:47
URL: http://blogg.inspo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0