let's do this!

Kom precis hem från ett bodypump-pass & CX. Och vet ni? är så sjukt peppad på ett nytt träningsår med nya möjligheter & mål. 
 
2012 var ett bra år! Jag bestämde mig för att ändra livsstil & börja ta hand om mig själv. Tappade en himla massa centimeter runt kroppen & började sakteligen också att trivas med mig själv. Jag lärde mig även en sak som jag skulle vilja skicka med alla där ute som tragglar med träning & att tappa kilon, Rom byggdes inte på en dag! Mitt "ROM" är verkligen inte färdigbyggt än men på god väg. Målet med min träning & kost var att gå ner i vikt & trivas med mig själv. Jag klarade mitt mål är jätteglad för det. Så vad är mitt mål 2013? jag skippar det här med att "jag ska gå ner 5 kg till den 4 april" & satsar istället på att fortsätta vägen till en ännu bättre hälsa & kropp genom att utmana mig själv med träningen. Jag smygstartade idag med att lägga på extravikt på pumpen, fast det kändes omöjligt. Så mitt mål är att utmana mig själv & förhoppningsvis se resultat! 
 
Är ni med mig?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0