inredning

Har kommit in ett litet flow där jag vill ändra om massa hemma & fixa!
 
Glasflaskor som ljusstakar, kul grej!
 
Black & White. Sen J flyttade in har det rosa åkt ut & det svarta åkt in hehe. I like it!
 
 
Min lilla lantliga hörna..
 
Mycket kärlek till min seconhand tekanna! 
 
 
Så är vi med vitrinskåp också! Blev ett vitt från hemnes serie, samma serie som i sovrummet.
 
Min lilla kreativa byggnad! Gammal vit kista & sockerlåda, hittat på mammas vind. 
 
Hallen eller "korridoren" som jag säger, blev lite roliga med en ny matta!
 
 
Fint i köket! I v Lexington.
 
 
Klistrade fast fjärilar över sängen, blev sådär nöjd men innan var det så tomt så tills jag
kommer på något roligare får dem sitta där! Vad tycker ni?
 
Ljus & ljusstake från H&M Home!
 
Och nya förvaringskorgar, det är det lilla som gör det..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0