happy new year 2012/2013


 
 
Hade en väldigt mysig nyårsafton!
 
Vi startade dagen med en liten aktivitet- skridskoåkning! På eftermiddagen blev det tjejmiddag med supergod för & varmrätt. Med mat i magen & en del vin tog vi taxi till festen där vi mötte upp boysen. Drack drinkar, skumpa & vin. Dansade på stolar & skrattade tills kröppen inte orkade mer. Vid 01 somnade Emelie i soffan, hehe (läs: somnade, inte däckade). Jag var så sjuuukt trött! Partypooper? haha. Så vi traskade hem i hyfsad tid, stannade på Chicken mama & handlade mat sen gick hem & sov. 
 
Idag vaknade jag upp pigg som en jag vet inte vad. Får tacka mat & vatten innan jag gick & la mig. Har spenderat dagen i soffan i alla fall. Ludde räddade vår dag, han kom med massor med lösgodis & cola zero, han är fin han. Killarna kollar på fotboll & jag försöker göra lite nytta med C-uppsatsen. Går si sådär! Imorgon är det skola igen, hua! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0