10 min tillgodo

Vilken daaaaaag.
 
Har varit på jobbet sen lite innan 08 & åkte därifrån lite innan 18. Där kan vi ju snacka bra start. Det är totalt KAOS i mitt huvud nu. Men jag är medveten om att det blir så & säkerligen kommer vara ett tag framför. Fick i alla fall hälsa på min lilla klass idag eller stora klass. Det kändes läskigt kan jag erkänna. Men också så roligt! Det här kommer bli en bra start för mig. All personal är dessutom supertrevlig & det är en god stämning i personalrummet vem som än kommer in. Sånt är viktigt! 
 
Jaha, det var dem tio minuterna. Snart kommer sambon hem & kakan & Victor kommer förbi på lite taconight. Hörde att de även skulle köpa med sig lite gotte, säger inte nej efter en dag som denna! Men imorgon blir det träning igen. 
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0