lördagmorgon!

Åh vad skönt att få sova ut. Gick och la mig strax efter 21.30 igår, jag var helt slut. Klockan ringde 8.30 istället för 06.15, underbart! Nu har jag slängt i mig ett mosat ägg med en klicksmör och salt samt en celsius. Ska strax gå på dansaerobic (aldrig testat på NW) och CX efter det. Sen ska jag få träffa min fina Amanda! Vi ska luncha och catcha upp sen sist. Längtar!
 
Usch mitt hår är precis såhär nu, detta var dock efter träning. Mysig tjej!
 
Min älsk åker till Stockholm med hockeyn så gränänka blir jag men vad gör det när man ska få träffa världens bästa tjejer ikväll? älskar helgen!!! men vem gör inte det?
 
HA EN FANTASTISK HELG FINA DU!
 
 

Kommentarer
Postat av: JeY

Du får berätta om aerobicen va nåt å ha. Har tänkt gå ett tag men aldrig kommit iväg :)

2013-02-23 @ 10:24:42
URL: http://livetenligtjey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0