jobba & blogga?

Hej min kära blogg.
 
Då var första jobbveckan avklarad, pjuuh! Det har ju inte direkt blivit någon tid över till annat & definitivt inte till bloggen. Den här veckan har nog varit den tuffaste veckan i mitt liv. Läraryrket har både underbara och otroligt jobbiga sidor. Att vara ny & framförallt nyexaminerad lärare & hoppa in som klasslärare i en årskurs 5 var nog tuffare än vad jag kunde tro. MEN det blir bättre för varje dag & än så länge står jag upp & kommer att klara av det här. Tackar för underbara kollegor & en pojvän som stöttar när det känns tufft. Guld!
 
Idag är det i alla fall lördag & jag har precis kört ett pumpass, som vanligt på lördagmornara. Finns det något bättre sätt att starta en lördag på? ska hoppa in i duschen & fixa mig sen blir det en lunch med min fina vän Sofia. Resten av dagen är oplanerad, kanske kika förbi en sväng hos familjen eller mormor. Jag är bara glad att det är helg & att jag får vara ledig..börjar bli gammal? hehe..vin & utgångar känns som ett minne blått. Just nu prioriteras lugna hemmakvällar & träning. Det blir ju en sommar det här året också, hur går det med er träning föresten?
 
Jag & min älskade mormor!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ingen fara. Detsamma till dig :)

2013-02-02 @ 12:29:19
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0