bakaaaa

Hej kompis!
 
På onsdagar är jag ledig, så himla skönt. Jobba två dagar, ledig en dag, jobba två dagar, ledig två dagar. Toppen! Tog en sovmorgon till 9. Sen drack jag kaffe framför nyhetsmorgon, mysigt! Tog sen 11-kaffe med mormor på Napoleon och därefter jobbade jag en stund. Har precis varit & tränat nu..cross+cx, veckans bästa CX pass dessutom. Älskar ledaren, hon är så himla hardcore och tuff som tusan och snygg som tusan..vilken kropp! SÅNT inspirerar mig att köra hårdare. 
 
Ikväll är jag ensam. J har bortamatch. Så jag passar på att baka lite nytt LCHF-bröd. Så tråkigt att de ska ta sån tid i ugnen bara. Tänkte slänga ihop en LCHF-ostkaka också om jag hinner. Måste ta tag i kosten igen! Unnardagarna har blivit fler än en dag i veckan det senaste, inte bra! Är även i tankarna på att sluta med LCHF och bara köra Low Carb, alltså skippa kolisarna men inte käka så mycket fett. Börjar sakna frukt nu!! Vet inte hur ska jag göra men behöver en nystart! Några tips??
 
Nu vill jag ha vååår! Längtar mig tillbaks till mysiga frukostar på balkongen i Palma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0