tomorrow

 
 
Som ni vet har ju LCHF varit min trogna vän lääänge nu, över 1 år  men den senaste tiden har jag kört någon slags halv blandad kost. Jag har tröttnat på att stoppa min kropp med fett helt enkelt. Så nu har jag bestämt mig för att lämna LCHF bakom mig (det trodde ni aldrig jag skulle skriva va? haha, inte jag heller..). LCHF är en grym "diet" eller "livsstil" som verkligen fungerar om man vill gå ner i vikt. Men tanken att köra det hela livet är dessvärre ingenting för mig. Jag är superglad att jag började, tog tag i mig själv men nu är det dags att hitta något som fungerar, hela livet. Från och med nu kommer jag äta mindre fett, lättprodukter och frukt ibland. Jag kommer fortfarande att skippa pasta, bröd, ris, bulgur, potatis osv och inget socker. Kommer dock ha en dag i veckan då jag får äta lite godis eller fika. Och det är ungefär så jag kört nu, fast lite väl mycket fusk så nu är det dags att köra igång på riktigt! Träning minst 5 ggr i veckan blir det också såklart.
 
Kakan är på också, kul att ha en kompis som peppar. Nu kör vi! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är också på!!!!! :-)))

2013-04-23 @ 07:27:51
URL: http://Jagklararmigalltid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0