nightmare

Godmorgon kompis!
 
 
 
Vaknar till strålande sol & klarblå himmel. Visst blir man hundra gånger gladare då? Har dock sovit hindre bra inatt. Kunde för det första inte somna, låg vaken lääänge..när jag väl somnade drömde jag en så fruktansvärd hemsk mardröm så jag vaknar upp vid 02 och tårarna sprutar..vad är det med mig & drömmar??? VARJE natt. J kunde inte heller sova så han låg & kollade på Grey's haha, eller så är han bara beroende av serien. 
 
 
Kickar i alla fall igång dagen med en chailatte, det var längesen. Tänkte försöka få gjort lite jobb, omdömena ska bli klara nu!! Sen blir det GRIT, en sväng till mormor & ikväll mys med Kakan & Cam som vanligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0