trippel

Hej vänner!
 
 
Ikväll har jag kört trippeln-cykel 30 min, BP 30 min & CX 30 min. Känns så himla skönt efteråt! Imorgon blir det lunchpass cykel + CX med Moa & efter det ska bli luncha. 
 
 
Den här veckan ska jag försöka satsa på att träna varje dag! Känner att jag behöver en riktig kickstart inför den här hösten! Det är verkligen inte länge kvar tills jag & Judith sitter på flyget till Spanien & tillbringar 6 veckor där. Har mycket blandade känslor inför den resan. Känner både glädje, spänning & förväntan. Samtidigt som jag känner nervositet, oro & hemlängtan (redan). Jag tror detta kommer bli en nyttig erfarenhet för mig!
 
 
Nehe, jag sitter fortfarande i träningskläder & har inte kommit någonstans. Fixat med bloggen en stund nu! Ska bli skönt att få på sig pyjamasen & krypa ner i J:s famn, han borde komma hem snart...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0