sund kropp?

Många ggr funderar jag på hur egentligen en sund kropp ser ut? och hur ska en snygg kropp vara? helt ärligt talat så vet jag inte längre...
 
 
 
Varje dag möter vi kroppsideal. Hur kvinnan ska se ut för att vara i sitt livs form etc etc. 
Jag hade en bild av hur en sund normal kropp skulle se ut innan jag började. Så som jag ville se ut.
Jag känner att jag har uppnåt det målet & jag är stolt. Men jag känner mig inte nöjd. Jag vill verkligen gå
ner mer i vikt & fasta till min kropp. Jag skulle ärligt talat bli överlycklig om stl 36 var alldeles för stort. Jag blev sjuktglad när jag kom i en klänning i storlek 34 i helgen till exempel. Blir man aldrig nöjd? hum...det är frågan!
 
Ska strax trampa ner till sportlife! Älskar bodystep! Efter det blir det även ett bodypump pass. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0