puss

Härliga söndag!
 
Tog mig en skön sovmorgon & sen har jag storstädat lägenheten. Välbehövligt! Bara svabba golven kvar. Har även avnjutit en god frukost & glott lite på TV. Nu är det snart dags att trampa ner till sportlife för att köra ett CX pass, struntar i crossen innan. Ibland får det räcka med ett 30 min pass, bättre än ingen träning alls. Visst?
 
 
 
Jordgubbssmoothie & en finncrisp med räkröra.
 
 
I eftermiddag ska lilltussan firas! Kommer även fira Tuva idag eftersom jag inte är hemma i Sverige på hennes födelsedag. Ikväll kommer Moa & Jossan hit. Vi ska se en riktig skräckis & äta lite godis. Har varit så SJUKT sugen på det flera veckor nu så ikväll ska jag unna mig, tycker jag att jag är värd efter alla veckans träningspass! Sen är det börja att tagga för en ny träningsvecka igen! 
 
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0