onsdag-plugg, träning, vin...

Hej fina! Har tentaplugg hela veckan lång, på fredag smäller det! Finns det någon Gud så hoppas jag han är med mig på fredag. Idag sitter jag hemma & pluggar. Känner att jag behöver lugn & ro. Vid 12 blir det en liten pluggpaus, ska träna med kakan! Hon är föresten världens bästa vän. Vi har alltid så kul tillsammans, vad vi än gör.Det blir bara bättre eftersom hon börjat träna på sportlife. Igår körde vi så svetten rann ordentligt! Först vårt favvo-pass: bodystep 1 h & därefter ytterligare ett mördarpass: Bodypump! Efter det träffade vi Camilla för en lite fika-dejt. 
 
Gammal bild på min pärlor. 
 
Ikväll kommer K & C hem till mig. Vi bestämde under fikan att vi skulle dricka vin ikväll & sen dansa loss på kåren. Det händer ju inte så ofta & nu är det faktiskt min & Karins sista termin. Ser jag fram emot! 
 
Efter lite vin brukar de ju ofta sluta såhär..men tror vi sparar det till nästa helg. Hehe..
 
Nehe, dags att fixa lite frulle kanske! Ska nog ta upp mammas goda LCHF bröd ur frysen. Variera mig lite, slinker annars ofta ner en smoothie på morgonkvisten.
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst! Underbara du! Love love love <3

2012-09-13 @ 14:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0