Hej hopp!

Vilken kul kväll jag hade med mina pärlor igår. Drack vin, skrattade & dansade loss på kåren. Det råkade till & med bli så vilt så min kamera gick sönder..aj aj aj (ni kan tyvärr ej få se hur kul vi hade för kameran pajade mitt i...) Så i helgen blir det att köpa en ny! Måste ju ha med mig kamera till Spanien. Hoppas jag hittar en hyfsat billig! (jag ska ju inte ha dyra tekniska saker..) 
 
 
Det är verkligen mycket innan vi ska åka nu. Massa små saker att fixa. Har suttit några timmar i skolan & pluggat inför tentan imorgon. Är rätt så nervös! Men jag kan detta & försöker vara positiv. Ska köra ett till race med plugg nu sen ska jag ner & träna med Fia. Idag blir det crossen & CX. Efter det ska vi kolla på hockey hemma hos Johan.
 
Gud vad jag längtar tills klockan slår 12.00 imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0