don't you worry child..

Vilken mys-morgon! v v v
 
Lite innan 9 cyklade jag & Kakan ner till stan för VIP-morgon på H&M. Det var vi....& alla gravida samt nyförlösta mammor. Perfekta mammor med perfekta bebisar. Vi drömde oss bort ett tag men sen tyckte vi de va ganska skönt att vara barnlösa. Jag fick med mig lite fint & bra hem. Kanske kan visa sen? Efter det tog vi oss en chailatte & sen tjötade vi vidare på crossen i 35 min & därefter ett CX pass. En helt perfekt fredag förmiddag!
 
 
 
Nu har jag precis tvättat det sista. Såklart är vårt torkrum ur funktion så får hoppas alla kläder hinner torka tills jag ska lägga mig ikväll. Hur jag ska nu ska få plats med ett stort torkställ i lägenheten tillsammans med ett nytt kök som just nu står i vardagsrummet & i sovrummet ligger alla köksprylar i lådar & kassar. Tillsammans med resväskor & packning. Lever i ett underbart kaos nu! Ska försöka göra de nogorunda mysigt hemma tills ikväll då är det mitt & hjärtats sista kväll tillsammans. Ska laga tacogratäng & bara ligga i hans famn tills jag somnar. 
 
Nu ska jag röja lite här hemma. Få upp kläderna på tork, duscha & packa det sista.
 
Vi hörs lite senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0